Bedankt voor de reacties!
Wat betreft de zebrina: Het kleine groene puntje moet hier het derde blad worden. Het zijn er twee tegen elkaar aan. En ze groeien allebei exact op hetzelfde moment. Toen ik hem in de grond zette heeft hij een blad aangemaakt wat er al snel slecht uit ging zien. De kleine donkere blaadjes zijn twee weken terug open gegaan. Hij heeft wel een ontzettende lading wortels gemaakt. Ik denk dat hij het niet gaat redden als ik hem eruit haal en binnen moet gaan zetten, maar dat zien we straks wel.
@ Eduard:
Dat hebben ze zeer zeker! Had ik echt niet verwacht

Maar wel erg gaaf, vooral de kleur van de C. brownii vind ik geweldig!
Heb net even gekeken, maar de C. cooperi is dus ook al weer aan een nieuwe pot toe, terwijl deze eind Juli ook al in een grotere pot gezet is puilen hier ook al weer de wortels uit de pot!
Ik heb nog niet durven te kijken naar de wortels van D.a. ik ben bang dat ik dan net die paar worteltjes die hij heeft ook gelijk weer beschadig.
Ik heb hem vloeibare plantenvoeding voor kamerplanten gegeven en ik heb een heel klein beetje beendermeel onder zijn kroon in de stam gedrukt. Ik dacht, als hij in de grond nog geen wortels heeft kan hij het daar ook niet opnemen, dus dan maar daar waar hopelijk nog wel wat leven zit.
Ik zal straks eens voorzichtig wat proberen te graven...