oud cemunnos leden

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Re: oud cemunnos leden

Berichtdoor lapalmeraie op 24 dec 2013 13:16

Nee nee, zit nog gewoon in A'dam maar door een gewijzigde situatie erg druk waardoor geen tijd meer vrij voor het online vertoeven... helaas.
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

857 bedankjes

Berichtdoor Hitch op 25 dec 2013 12:37

Ben indertijd op het Yahoo forum begonnen tot de drang van de beheerder om er zijn reclame overal door te duwen voor zijn eigen bijberoep zo groot werd dat hij het forum gebruikte voor zijn mailinglist en zo alles om zeep hielp. Hij moest en zou de boel dan ook nog herstructureren en toen spatte de zeepbel uit elkaar. Overgestapt bij de opkomst van Cemmunos waar ik me meteen thuis voelde en waar ik al die jaren trouw lid was en veel plezier heb gehad tot ook hier door de honger naar commerce wat op een totale mislukking uitliep en tot veel onvrede onder de leden leidde tot het uitdoven van een eens zo welvarend mooi en tof forum.
Dan ben ik hier maar beland.
Een perfect forum waar alles naar ieders wens is bestaat niet en zal ook nooit bestaan maar momenteel loopt dit forum toch nog steeds op "de gulden middenweg".
Zelf ben ik recent van actieve poster en beantwoorder overgestapt naar een sporadische lezer door wat doorgeduwde meningsverschillen waarop ik eerst besliste er een punt achter te zetten op dit forum maar feit is dat er niets anders meer te vinden is op het web als je interesse hebt in exotische planten. Mijn interesse in de planten is er nog steeds en gaat dan natuurlijk hand in hand met de honger naar informatie, liefst gecentreerd en niet wijd verspreid in stukken over het hele web dus blijf ik hier nog wel wat rondhangen (mede dankzij enkele leden die me hiertoe hebben overgehaald :lol: ). Al zal het eerder passief zijn vrees ik.
Hitch

156 bedankjes

Berichtdoor arpad veldhuis op 25 dec 2013 17:32

ik ben er ook nog :D maar ben nu meer een lezer, de meeste palmen hebt ik niet meer hebt het alleemaal verkocht en hebt nu nog cypripedium`s en ben bezig om een crinum verzameling optebouwen
ik ben niet verslaafd,ik hebt gewoon teveel planten
arpad veldhuis

57 bedankjes

Berichtdoor Rob op 25 dec 2013 18:39

Comes and goes i guess....

Sommigen komen na jaren soms weer terug, anderen lezen meer vanwege tijdgebrek - hoewel lezen ook serieus tijd kost :)

Het is goed te zien dat toch de meesten wel 'in de buurt blijven', al is het minder acief.

Ik begon je al te missen Hitch ;)

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Rob
Beheerder
Beheerder

1137 bedankjes

Berichtdoor palmgek op 25 dec 2013 22:02

Ben ook altijd trouw Cemunnos lid geweest en betreur het eerlijk gezegd nogsteeds dat dit forum is opgeheven. Palmvrienden is echter een prima alternatief voor mij.
Ik vind het erg leuk om te reageren op topics maar ook om zelf info te delen met lotgenoten geeft me veel voldoening. Tuurlijk heb ik ook wel eens momenten waarop ik me afvraag kan dit niet anders... echter probeer ik daar doorheen te prikken, uiteindelijk zijn we allemaal mensen en zoals reeds eerder gezegd ontbreekt op een forum de non verbale communicatie waardoor het geschreven woord verkeerd geinterpeteerd kan worden. Vind het dan ook erg jammer dat steeds meer mensen over gaan op non aktief en zich beperken tot lezen. Het forum is niets zonder ieder zijn info en reacties!
Mijn advies, probeer het positieve te zien en blijf aub reageren en posten zodat dit forum levendig blijft. Uiteindelijk is dit in ons allen belang :thumb_up:
Não faz mal!

2022 minimum 24,7 - maximum 33,6
2023 minimum 23,9 - maximum 34,0
palmgek

460 bedankjes

Berichtdoor p e t e r op 25 dec 2013 23:40

Ik was ook een trouwe lezer en poster in 2007 - 2010 bij het yahooforum, groeninfo, tuinadvies en cemunnos. Stilaan ben ik echter meer en meer actief geraakt op dit forum, vooral de sfeer hier en de inspraak vind ik wel leuk.

Het palmvrienden forum is een open forum dat staat of valt met de bijdrage en de houding van de lezers.
Wij staan steeds open voor verbetering. Indien jullie suggesties of vragen hebben mag dit steeds in een pb naar de moderators.

Zo is er op vraag van de leden de minichat, open exotendagen, palmvrienden maps, het palmvrienden label, fotosite twooba, enz... gekomen.
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
p e t e r
Beheerder
Beheerder

447 bedankjes

Berichtdoor JmC4c op 26 dec 2013 08:16

Amper enkele jaren aan de exotenhobby begonnen, dus heb die andere forums niet echt gekend. Hier en daar kwam ik wel eens bij opzoekingswerk een topic tegen.

Palmvrienden, ik kan het niet beter verwoorden dan Peter. :thumb_up:
Je weet ons te contacteren ;)
JmC4c

502 bedankjes

Berichtdoor plasta op 26 dec 2013 11:35

Ik ben ook met Cemunnos begonnen, maar voelde me daar niet echt op mijn plek door de sfeer die daar heerste. Rob verwoordt op pagina 1 ook mijn gevoel daarbij.
Toen palmvrienden ontdekt en na een paar maanden lezen lid geworden.

Raymond
plasta

146 bedankjes

Berichtdoor ick op 30 dec 2013 18:49

even een soort van off-topic:

@ Hitch,
fijn dat je toch besloten hebt bij Palmvrienden te blijven, ik lees altijd graag je bijdragen! Ik heb geloof ik even gemist wat er aan de hand was waardoor je besloot om eruit te stappen, maar zoals gezegd, ik volg je input altijd graag! Dus blijf vooral posten.

groet, rick
ick

71 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 30 dec 2013 22:41

:thumb_up:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

857 bedankjes

Vorige
Volgende