Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.
Door een onhandige beweging knakte een deel van het nieuwe blad van deze Caryota waardoor het op vijfoverhalfzeven hing. Ik heb het nu met een touwtje opgebonden en de schade voor het blad lijkt mee te vallen. Na vraag ik mij af of het zinvol is om het bladoksel verder te fixeren met een druppel secondenlijm? Dat zou ik dan willen proberen zodra de ontwikkeling van het blad is voltooid.
Bijlagen
Caryota_gigas.jpg (85.24 KiB) 2677 keer bekeken
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Grappig... waarschijnlijk agv een stukje herkenning Zal niet ontkennen dat dit soort operaties ook wel is door mijn gedachte gaan als de nood hoog is Duidelijk een gepassioneerd liefhebber! Wie weet, zou zeggen probeer het. Baat het niet dan schaadt het niet, toch?
Não faz mal!
2022 minimum 24,7 - maximum 33,6 2023 minimum 23,9 - maximum 34,0
omwikkelen met een schilderstape. in het verleden heb ik wel eens succes op deze wijze gehad. Maar of het hier ook helpt?? ik durf het niet te voorspellen.
Met Palmen in je tuin ben je elke dag een beetje op vakantie.