Inderdaad, dat zijn manicata's Chris. Tinctoria heb ik niet meer en hoef ik ook niet meer. Ik heb ook nog een veel grotere manicata maar die staat nog in pot (90L), daarom heb ik die ook in perfecte staat kunnen overwinteren. Deze krijgt binnenkort zijn vast plekje in de volle grond, benieuwd wat het gaat worden dit jaar...
Die manicata's zien er inderdaad geweldig uit. Ik heb hem nu hier ook in pot staan gaat dit jaar ook in de volle grond. Ook hebben we nog wat tinctoria in pot staan ziet er toch ook goed uit. Zal van de week wat foto's maken en plaatsen. Groet Arno
Hier de beloofde foto's Helaas krijg ik ze niet goed gedraaid, sinds kort gebruik ik windows 8 deze draait ze zelf goed, maar in twooba gaan ze dan weer op hun zij en kan ik ze niet draaien. Hier is te zien dat Gunnera perfekt in een serre te overwinteren is. Groet Arno
Heeft die altijd in een pot gestaan Dimi ? Heb vandaag ook een grote gekocht in pot weet echter niet hoe die geworteld is...is een "nieuwe stek" eind 2013 dus ik verwacht nog niet zoveel wortels. Hier is ie, weet nog niet zo goed wat te doen...of direct de volle grond in april/mei of in pot laten dit jaar.
@ Dimi waarom wil je geen tinctoria gunnera meer hebben... Zijn er bepaalde nadelen die bij deze plant hoort zodat je er geen meer in u tuin zou willen hebben?