Dank u, voor de reacties.
Ook origineel : de schutting in 2 kleuren. Echt goed !
Hoi Erna.
Dat zijn eigenlijk twee schuttingen. Het is hoe ik het aantrof. Maar inmiddels staan er een Clematis armandii en een Pyracantha 'Soleil d'Or' tegenaan. Ik kijk liever tegen plantjes aan dan tegen een schutting.
waar laat je alle potten in de winter?
Hey Eduard.
De vele potten waren voor het transport van het ene naar het andere huis.
Ik kon ze niet gelijk in de tuin zetten omdat er alleen bestrating lag. Tijdgebrek heb ik altijd, dus ze hebben wel eventjes in de potten moeten blijven staan totdat ik de tuin een beetje op orde had.
Inmiddels is het aantal potten weer redelijk overzichtelijk geworden, al heb ik afgelopen winter wel 3 slaapkamers als opslagplaats gebruikt.
De wat meer tropische soorten ( Rhopaloblaste, Archontophoenix, Caryota, Hyophorbe, Pennisetum "Rubrum" in het warmste vertrek; de banaantjes, Chamaedorea soorten, Rhapis, Trachycarpus, Livistona soorten, Washingtonia en overige kuipplanten wat koeler in de 2 andere slaapkamers. Sommige staan ook in de koude maanden in de woonkamer (Licuala, Howea, Saribus, Phoenix roebelenii , andere Chamaedorea soorten etc.
De boomvarens heb ik ook een tijdje binnen gehad, maar staan inmiddels alweer buiten.