Nou dat zijn mooie complimenten zeg! De bomen in en rondom de tuin waren het enige wat overbleef uit de oude tuin, de rest was dood en zo uit zijn voegen gegroeit dat we niets meer konden hergebruiken..... We zijn ook reuzeblij met onze tuin en de vele hoekjes en paden
Ik dacht dat Maarssen in Nederland lag, maar op die laatste foto's lijkt het er erg sterk op dat het in een mooi tropisch land ligt. Super foto met dat bruggetje
Het blijft mooi Het jungle effect wordt versterkt omdat je ook de hoogte ingaat met decoratie. Je krijgt zo echt het gevoel..."ik heb hier een kapmes nodig"
Ik ben heel lang aan het bedenken geweest hoe ik nou eens lianen kon maken, ben al eens in de weer geweest met takken van de treurwilg maar dat was niet het juiste effect. Toen kwam ik die kronkeltakken tegen. Met touw omwikkeld en verder versierd met "trachyvacht" van helaas overleden trachycarpussen en hopla een heuse liaan was het resultaat. Ik probeer in sommige stukken van onze tuin een beetje dak te creeren.