kiwi gestolen

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: kiwi gestolen

Berichtdoor lapalmeraie op 12 apr 2010 10:38

We hebben het vroeger ook al eens meegemaakt. Een betonnen beeld, redelijk zwaar, van naast de voordeur gestolen. In een woonwijk, dus het moet wel iemand uit de buurt zijn geweest.

Vrijdag had ik het ook voor.
's Ochtends nog snel allemaal boodschappen gedaan voordat ik de palmen ging ophalen bij Olivier en Christophe. Om de zakken potgrond uit te laden dacht ik even de kruiwagen te pakken zodat het iets gemakkelijker zou gaan. De kruiwagen stond nog tegen te achtergevel omdat we bezig zijn met de aanleg van de tuin (zoals jullie gelezen hebben in het "oprit aanleggen-topic").... tenminste... dat dacht ik. De kruiwagen was verdwenen :o Nota benen pas enkele weken geleden. Ik in alle staten :evil: Vrouw lief zorgde voor de nodige aanmoediging "ik had toch gezegd dat je hem beter binnen..." :?
Wat een ontgoocheling zeg. De tuin is natuurlijk nog open van achter maar je moet het al kennen om langs daar te komen. Is dit zo'n buurt. Bah...
Niet veel later bleek dat een vriend hem even had geleend en voor de grap niets had gezegd.
Hij zou er doodleuk mee komen aanraden als hij de volgende dag kwam helpen met de boordstenen...
Eind goed, al goed dus.
En hem.... ik pak hem nog wel terug. 8-)

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

857 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 12 apr 2010 11:15

ik had toch gezegd dat je hem beter binnen...

:lol:

Niet veel later bleek dat een vriend hem even had geleend en voor de grap niets had gezegd.

Je verdiende loon na je 1 april grap :lol: :mrgreen: Geef je vriend een 'bedankje' van me (duimpje omhoog) ;) :D

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 12 apr 2010 11:31

:lol:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

857 bedankjes

Berichtdoor zaagmans op 15 apr 2010 14:22

EDUARD schreef:daarom ben ik helemaal niet blij met dat google straat kijke

Het google streetview-topic heb ik geplaatst. Als mensen dit vervelend vinden zou ik het helemaal geen probleem vinden als dit topic weggehaald wordt.
zaagmans

1 bedankjes

Berichtdoor Eduard op 15 apr 2010 14:29

Hoi, beste man, dat neem ik jou niet kwalijk hoor! Het zijn de bedenkers van dit fenomeen! Ik heb op een ander forum al gezien dat ze foto's met de palmen van mensen die dat niet weten gewoon plaatsen ,en dan staat de straat vermeld ! En dat vind ik kwalijk, dan kunnen ze hem gaan ophalen als ze willen!
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Eduard

1032 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips