Ik zal Guido en Maria laten weten dat jullie ze nog niet vergeten zijn! (ik gok trouwens dat ze in de lente nog wel paar keer zullen binnen springen)
En de 'heropening' zal zijn voor begin april. Dat is toch de deadline. Tegen dat het zo ver is, zal ik zeker nog iets laten weten. En ondertussen blijven we gewoon elk weekend open
Ben heel blij dat Exotica open blijft,ik vond het altijd leuk om tussen zoveel mooie planten te wandelen en met wat naar huis te gaan,je mag me zeker verwachten bij de heropening. Bij deze Dirk een dikke proficiat
Groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
Welkom Dirk, En gefeliciteerd! Erg goed dat de zaak niet verloren gaat. Ik ben benieuwd of je hetzelfde pad blijft volgen, of je er een eigen draai aan geeft, beide kan erg mooi zijn!
Alle goeds voor Guide en zijn familie, die er toch jaren hard werk in hebben gestoken!
Dirk, Die heropening klinkt als een kans voor ene palmvrienden forum uitstap overigens. Minimale kost een pot koffie, een pak koeken en 10% op alle voorrraad. Zo tegen die tijd zijn de meesten onder ons wel weer wakker. Rob
lijkt me inderdaad een goeie manier om eens kennis te maken met de gezichten achter de leden hier Koffie en koeken zijn geen probleem, ga dat weekend hapjes en drankjes voorzien, en over korting kan altijd onderhandeld worden
Ik hou jullie op de hoogte, maar tot nu toe verlopen de werkzaamheden volgens plan En ondertussen krijgen de plantjes natuurlijk ook nog hun winterverzorging. (maw verwarming aan vanaf dit weekend)