Bijzondere verhalen

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Bijzondere verhalen

Berichtdoor Christophe op 14 apr 2010 21:54

Nog eentje dat net gebeurd is en naadloos past in dit topic:

M'n oompje gaat verhuizen naar een appartement. Hij heeft heel z'n huis opgekuist, dus ook het oude papier netjes verpakt om aan het straat te zetten. M'n zus kwam bij toeval langs. Ze houdt zulke foto's bij van Vlaamse artiesten en wou nog even tussen het oud papier neuzen of er toevallig geen mooie foto's tussen zitten. Ze neemt het oude papier mee naar huis en begin gretig te zoeken. Er zat tussen het oude krantenpapier ook een enveloppe. Doet ze deze enveloppe open en er zat niet minder dan 250€ in :o Blijkbaar is dit verzeild geraakt tussen het oude krantenpapier. Ze mag het geld tijdelijk bijhouden. Nog niet zeker of ze het dus wel moet terug geven 8-)

Dat is toch ook bijzonder hé. 250€ vinden tussen het oude krantenpapier. Wie mijn verhaal ook gelezen heeft (eerste topic) zal wel denken dat wij graag tussen andermans afval neuzen :oops: :lol: :lol:

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor Benneke op 14 apr 2010 22:28

Wel ik heb 2 zaken meegemaakt die ik nooit zal vergeten :D

Vroeger werkte ik in het nachtleven, en na mn werk zakte ik af naar A'pen naar de afro discotheek Flavers. Het was toen de periode van halloween en night off the proms.

Ik stond op de dansvloer mn ding te doen :lol: en stond er naast mij een persoon met een speciaal pak in de sfeer van halloween, ik gaf m een compliment van dat t echt prachtig gedaan was. Hij verstond me niet en ik vertelde t dan in het engels. Hij gaf mij een schouderklop en bedankte me.

Na een paar minuten kondigde de Dj van Flavers aan dat ze een speciale gast hadden en riep in het engels door de micro: COOLIO IS IN DA HOUSE PEOPLE, opeens gaf hij mij een tikje en deed zijn masker en pak uit .
Man ik stond perplex! Stond daar een hele tijd een Amerikaanse rapper naast mij waar ik fan van was!
Voor diegene die Coolio niet kennen hier even een link:

Benneke

5 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 14 apr 2010 22:53

Dat is inderdaad ook wel speciaal :D Zal je wel geschrokken zijn vermoed ik! Moet voor hem ook wel geestig zijn in die periode, toen hij wereldbekend was (en nog steeds is trouwens), zo in het midden van de dansvloer staan met een masker op :lol: Zal hij ook wel zijn plezier in gehad hebben ;)

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor Benneke op 15 apr 2010 08:16

Dat wel, en dat kunnen ze nooit van me afnemen :D

Dan het 2de :lol:

Ik zat voor mn werk in Amsterdam om 22u en het was in de winter. 1 van mn maten zei van : kom we gaan er 1ne drinken in dat café en we stapten dan de inkomhal binnen en gelijk kwam er iemand naar buiten en stompte per ongeluk met zn schouder tegen mn maat en die kerel zei niets hij deed raar en had zo'n bompa hoed op omdat t zo vlug ging herkende we die persoon niet. Dus we stapten binnen en er lag een vrouw bewusteloos en nog een paar waren aan het bekomen en ze bekeken ons raar en zeiden echt hyperventilerend heb je dat gezien!!!! Wat moeten we gezien hebben??? Die man dat naar buiten ging? Weten wij veel???
Was dat gewoon Bratt Pit dat naar binnen ging voor een vuurtje.
Stonden wij even met zn allen perplex en het was wel grappig. Dit was wel 10 jaar geleden toen was hij nog niet samen met Angelina. Naar het schijnt zei de cafébaas dat hij een eigendom heeft hier.

Zo zie je maar een mens komt wat tegen he.
Benneke

5 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 15 apr 2010 10:49

En ik moet het stellen met Peter Van Asbroeck eens te zijn tegen gekomen in Meubelen Verberckmoes :lol:
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor amourath op 15 apr 2010 10:54

Christophe schreef:En ik moet het stellen met Peter Van Asbroeck eens te zijn tegen gekomen in Meubelen Verberckmoes :lol:

Lol :mrgreen:

Ik heb ooit Ann Van Elsen in serieus beschonken toestand alle mannen die ze tegenkwam zien binnendoen... (Ehsal studentenfuif) en die mannen vonden dat allemaal prima! Ann zal er zich niet veel meer van herinneringen, heeft ze wel pech dat daar ook foto's van bestaan... :lol:
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor Benneke op 15 apr 2010 11:35

Christophe schreef:En ik moet het stellen met Peter Van Asbroeck eens te zijn tegen gekomen in Meubelen Verberckmoes :lol:

Ik ken m van ziens bij mij in de club :lol:
Toffe kerel zenne en moet altijd t zotteke uithangen.
Benneke

5 bedankjes

Berichtdoor Benneke op 15 apr 2010 11:37

amourath schreef:

Lol :mrgreen:

Ik heb ooit Ann Van Elsen in serieus beschonken toestand alle mannen die ze tegenkwam zien binnendoen... (Ehsal studentenfuif) en die mannen vonden dat allemaal prima! Ann zal er zich niet veel meer van herinneringen, heeft ze wel pech dat daar ook foto's van bestaan... :lol:

Ja heb er al van gehoord ze heeft een slechte reputatie ik kende een portier van carré en hij werd daar mottig van, hij zei je moet je best niet doen om verder te gaan. Spijtige zaak maar ja.
Benneke

5 bedankjes

Berichtdoor p e t e r op 07 sep 2010 21:11

Ik deed vorige week een merkwaardige ontdekking toen ik het kippenhok opendeed om de eieren eruit te halen. Op de stok van de kippen, waar deze opzitten om te slapen, zat een kikker te slapen. Op 40cm hiernaast waren een aantal kippen graan aan het pikken.
Ik heb hem maar opgepakt en in de vijver gezet want anders was hij geëindigd als kippeneten vrees ik.
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
p e t e r
Beheerder
Beheerder

447 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 07 sep 2010 22:47

p e t e r schreef:Ik deed vorige week een merkwaardige ontdekking toen ik het kippenhok opendeed om de eieren eruit te halen. Op de stok van de kippen, waar deze opzitten om te slapen, zat een kikker te slapen. Op 40cm hiernaast waren een aantal kippen graan aan het pikken.
Ik heb hem maar opgepakt en in de vijver gezet want anders was hij geëindigd als kippeneten vrees ik.

Je had er net als mij een fotootje van moeten maken P e t e r ;)
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips