Wanneer Cycas naar binnen

In deze rubriek kan je al je vragen en tips posten in verband met het beschermen van exotische planten in de winter.

Re: Wanneer Cycas naar binnen

Berichtdoor Hitch op 22 dec 2014 15:40

Tja, je moet het niet in een kommetje zetten om het ze te laten opdrinken he? Of eten ze bij jou je besproeide plantbladeren op?
Ik geef maar een tip op je vraag he, doe er verder mee wat je wilt hoor. :applaus:
Hitch

156 bedankjes

Berichtdoor batdah op 22 dec 2014 20:52

Heey Hitch,

mijn katten hebben toen ze nog leefden vanalles gegeten...ook net bespoten planten..

Ondanks dat zijn ze nog wel 13 en 17 geworden..maar ik heb ze geen biokill gevoerd.. :lol:
Groeten vanuit centraal Portugal waar het leven en het klimaat nog goed is, From the border to the sea, Europe must be muslims & africans free.
batdah

149 bedankjes

Berichtdoor palmguy op 03 jan 2015 18:24

Hallo

Hitch schreef:Akkoord, het product is niet goedkoop maar het is ten zeerste doeltreffend en het is absoluut onschadelijk voor warmbloedige dieren.

Ik gebruik ook biokill voor de bestrijding van ongedierte bij mijn exoten.

Ik meen te weten dat biokill permethrine bevat en dat vooral katten gevoelig hiervoor zijn.

Mijn aandacht gaat veeleer naar Yucca' s, en heb slechts 1 Cycas Revoluta in de verzameling. Ik kan bevestigen dat mijn Cycas koel en droog overwinterd in het tuinhuis en dat een sporadische nachtvorst tot -3 °C deze plant niet deert.
Vriendelijke groeten
Guy
palmguy

29 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Winterbescherming