Jozef schreef:Wow, in een woord schitterend! Wat een prachtige tuin, en inderdaad die kas is zo mooi.![]()
Welke mooie plant staat op foto 25 met de blauwe bloemen?
Gr. Jozef
ik vermoed ceanothus thyrsiflorus repens
Jozef schreef:Wow, in een woord schitterend! Wat een prachtige tuin, en inderdaad die kas is zo mooi.![]()
Gr. Jozef
![]() | 12 bedankjes |
![]() | 88 bedankjes |
plantinjetuin schreef:Jozef schreef:Wow, in een woord schitterend! Wat een prachtige tuin, en inderdaad die kas is zo mooi.![]()
Gr. Jozef
ik vermoed ceanothus thyrsiflorus repens
![]() | 149 bedankjes |
![]() | 82 bedankjes |
draco schreef:Mooie en bijzondere planten die aantrekkelijk worden gepresenteerd; jammer dat er zo weinig informatie bijstaat! Zoveel moeite is het toch niet om bij de foto's de cijfercode door een naam te vervangen:?: Ik ben niet zo goed in raadspelletjes als sommigen van onsMij interesseren bijvoorbeeld de planten op de recente foto 's 2013b94 en b95.
![]() | 53 bedankjes |
![]() | 502 bedankjes |
Arno schreef:Prachtige tuin Han ziet er echt geweldig uit.![]()
Welke planten zijn het die op foto, nieuwe tuin 26 en nieuwe tuin 27 staan ?
Vind deze erg mooi.draco schreef:Mooie en bijzondere planten die aantrekkelijk worden gepresenteerd; jammer dat er zo weinig informatie bijstaat! Zoveel moeite is het toch niet om bij de foto's de cijfercode door een naam te vervangen:?: Ik ben niet zo goed in raadspelletjes als sommigen van onsMij interesseren bijvoorbeeld de planten op de recente foto 's 2013b94 en b95.
![]()
![]() | 710 bedankjes |
Gr. Jozef
![]() | 710 bedankjes |
![]() | 604 bedankjes |
![]() | 156 bedankjes |
Keer terug naar Tuininrichting
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten