Dat ziet er behoorlijk wit uit daar, ik ben blij dat wij hier alleen nog maar last hebben van af en toe een windstoot en best al wat aangename temperaturen. Word tijd dat de zomer aanbreekt
Half maart kijk ik naar de 14 daagse voorspelling. Is die goed dan gaat bescherming van musa bajoos weg. Nog 14 dagen dus wat een leuke winter was dit weer,nergens schade
grtz wim
2014/2015 : min -4,5 c 23 januari/max 37c 1 juli 2015/2016 : Min -6 c 18 januari / max
Vroeger ging ik op reis om tropische planten te zien. Nu kan ik niet meer op reis door mijn tropische planten.....
Hier vandaag al boven de 10gr gemeten in de schaduw. De lente is in aantocht. Voor de winterbescherming ben ik niet zo snel. Die doe ik pas begin april weg. Al de tijd in de bescherming geeft ze puur zomers weer waardoor ze sneller groeien. Dus is enkel maar voorsprong maken.
Ook hier heeft alles het glansrijk gehaald. Maarja het koudste gemeten was -3 maar en slechts 9 nachten nachtvorst gehad. Overdag nooit vorst gezien en geen korrel sneeuw in de volledige winter hier op de franse grens.
Hier is de wereld aan het vergaan!! Hevige bliksem en donder met hagel....hopelijk niet zo erg als vorige lente,rij nu nog met blutsen in auto nu al aprilse grillen !!!!!
grtz wim
2014/2015 : min -4,5 c 23 januari/max 37c 1 juli 2015/2016 : Min -6 c 18 januari / max
Vroeger ging ik op reis om tropische planten te zien. Nu kan ik niet meer op reis door mijn tropische planten.....