Boom maar duurt een aantal jaren voor die groot is.
Daarnaast als je hem laat in voorjaar snoeit (rond mei) kan je hem redelijk klein houden.
De mijne in 3 jaar tijd nuawelijks veel groter geworden.
![]() | 135 bedankjes |
![]() | 1137 bedankjes |
![]() | 37 bedankjes |
![]() | 12 bedankjes |
![]() | 93 bedankjes |
![]() | 30 bedankjes |
Hanselman schreef:niet vergeten Monstera deliciosa als bladplant.
Lampenz schreef:Beste vrienden,
Ik heb mijn tuin redelijk op orde wat betreft de palmbomen/ bananen en bodembedekkers. Nou wil ik graag wat meer kleur lees bloeiende bloemen/planten in mijn tuin.
Het idee is dus om hier een lijst te genereren met bloeiende tropisch uitziende planten/bloemen welke in de benelux te overwinteren zijn zonder de planten daarvoor uit de volle grond te halen. Dit betekend dus dat ze ofwel afvriezen bovengronds en van uit de wortel/knol/rihizoom het volgende jaar weer uitlopen. Ofwel in de totaliteit intact blijven.
![]() | 135 bedankjes |
![]() | 30 bedankjes |
Hanselman schreef:niet vergeten Monstera deliciosa als bladplant.
Lampenz schreef:Beste vrienden,
Ik heb mijn tuin redelijk op orde wat betreft de palmbomen/ bananen en bodembedekkers. Nou wil ik graag wat meer kleur lees bloeiende bloemen/planten in mijn tuin.
Het idee is dus om hier een lijst te genereren met bloeiende tropisch uitziende planten/bloemen welke in de benelux te overwinteren zijn zonder de planten daarvoor uit de volle grond te halen. Dit betekend dus dat ze ofwel afvriezen bovengronds en van uit de wortel/knol/rihizoom het volgende jaar weer uitlopen. Ofwel in de totaliteit intact blijven.
![]() | 135 bedankjes |
![]() | 30 bedankjes |
Keer terug naar Exotische bloemen en planten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten