Hier wat updates. De voortuin grenst aan een gemeenteplantsoentje, wat keurig wordt gemaaid, maar waarvan ze steeds vergeten de kanten te doen, waardoor raaigras, Paardenbloemen en ander gespuis vrij spel hebben om de grens over te steken. Bovendien was dit het enige stukje van het perceel, wat op gelijke hoogte lag met het maaiveld. Manlief heeft er dus een randje afgebakend en ik heb 4 kuub bemeste tuinaarde met zand vermengd. Vervolgens wat aangeplant en nu maar hopen, dat het nog wat gaat worden deze zomer.
Het volgende project, maar dat is geen megaklus, is wat gedecoreer en iets verticaals in die hoek van de tikibar.
En er is in de achtertuin een border bij gekomen.
Omdat ik de kleur en het materiaal heel erg mooi vind passen in een junglesfeer, zal uiteindelijk ook de hele border in de achtertuin worden bedenkt met cocosvezel.
Even niet op de slechte staat van de bamboe letten, want die ziet er zo uit door mijn eigen toedoen. De strook is te smal voor de potten, waarin ik deze heb aangeschaft, zodat de zaag er vorig jaar is in gegaan. Hierdoor degradeerde het tot een rij stro, maar hij herpakt zich gelukkig weer.