Jean Marie,
Ook al ben ik nog maar een broekie als het gaat om de lengte van mijn lidmaatschap hier op dit forum en wellicht ook wel qua leeftijd (28). Toch heb je op mij een goede, ferme en bezeten indruk achtergelaten. De manier waarop je reageerde op berichten, vol passie en beleving zullen gemist gaan worden. Daarnaast ook je gevoel voor humor en natuurlijk enorme schat aan kennis en ervaring. Nou weet ik verder niet zo zeer hoeveel je verder als moderator allemaal deed, maar aangezien ik geen klachten en alleen maar lof berichten tegen kom, zal dit ook zeer zeker gemist worden.
Desalniettemin, wil ik je succes wensen in de toekomst met alles wat komen gaat, als jij je overal in vast bijt zoals je dat gedaan hebt met je exoten hobby dan ben je wat mij betreft ruimschoots voorbereid voor alles wat het leven nog naar je hoofd wil slingeren. Ik weet niet welke langdurige ziekte jou nu terug fluit, maar wat ik zeker weet is dat jij deze gaat tackelen.
Bekijk het van de andere kant, nu je stopt op het forum heb je extra tijd voor vrouw en (kids?), wat toch ook niet geheel onbelangrijk is. En mocht je afkick verschijnselen krijgen, dan mag je heus wel komen kijken hier hoor

Succes in de toekomst.
Groet,
Bart.
PS: Rob, als waardige opvolger wens ik je veel succes als moderator.