Hitch schreef:Slechts 3 leden die bij Coldpalm.nl ooit wat besteld/gekocht hebben terwijl dit een lid van dit forum is?Jullie in Nederland treffen het trouwens wat aanbieders betreft van exotische planten. Hier in België lijkt dat echt zowat stilgevallen te zijn. Er zijn nog maar weinig aanbieders meer over na de booming jaren pakweg 10 jaar terug. Mijn planten collectie bestaat voor volgens mij meer dan 4/5de uit planten die ik in Nederland besteld heb en dat is dan enkel van bij de aanbieders die een webwinkel hebben.
Yep.
Nu moet ik erbij zeggen dat Troy zichzelf op het forum al helemaal niet bedrijfsmatig presenteert, en dat waardeer ik enorm. Het getuigd van een zekere integriteit die ik in de kas ook terugvond: gezellig, maar zeker met een goed advies en dito kwaliteit. Zeker tegenwoordig zelf gezaaid product
Meestal doet ie wel iets van een seizoen opening in Haarsteeg - de laatste keer dat ik er was had ie ook cocktails, nachos en andere snelle happen in een zeer feestelijk uitgedoste kas! Ben benieuwd wat de plannen dit jaar zijn..
Ik realiseerde me je laatste opmerking afgelopen week ook Michael...In Belgie is er kennelijk erg veel weggevallen. Ik kocht mijn eerste zaken bij James. Hier is het ook wel wat minder, maar zeker niet zo erg. Enfin Voor mij om het eender, ik woon op 5 km van de grens, en daarmee is Mechelen al korter bij dan bijv Amsterdam.