Ja, die nachtt° blijven ons parten spelen. Die wind en regen/natte sneeuw hangen me onderhand wel echt de keel uit. De winter heeft lang op zich laten wachten maar lijkt die uitgestelde periode er nu gewoon achteraan aan te breien. Echte lente lijkt nog niet in het zicht.
Vandaag is het inderdaad echt vies weer. Bah. Hier in de tuin kun je overigens al een tijd niet meer over het gazon; je zakt gewoon weg. Momenteel staan er weer overal grote plassen.
Hier in Enschede ligt een mooie laag sneeuw. Althans mijn kinderen zijn wild enthousiast . Ik zelf wat minder want ik zie dat sommige bladeren het erg zwaar hebben door de natte sneeuw die er op blijft liggen
Morgen weer lekker 2 zonnige dagen en vooral donderdag lijkt het mooi weer te worden met 12 graden! Helaas wordt het op langere termijn weer kouder... Ik gebruik deze site en die is erg goed en betrouwbaar! Dit is de site: http://weersverwachtingliveweer.simplesite.com/ Die site heeft het echt altijd bij het goede eind!
Het is niks van weer deze week, ook niet volgende week, misschien daarna! Het is gemiddeld 5ºC te koud en met die smerige noordoosterwind wordt zelfs het gras weer bruin
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Eduard ik zie bij jou staan dat het max 38,9 was in 2015? Ik zie dat het warmterecord in Nederland 38,6 graden is (Warnsveld, 1944) . Dus volgens mij klopt 38,9 niet. Gr Sander