fernman schreef:Knap Mario! Had dit even gemist!
Ik vind het looppad zo toch natuurlijker met de ronde kant naar boven en zo is de constructie ook sterker!
Trouwens het idee komt van bruggen met vol-ronde palen en dan is de bovenkant ook rond. Heb hier foto's van gezien in N.Z..
Een vreemde opmerking! Op deze manier is het erg kindonvriendelijk, ben ontwerper van beroep, hier kom je echt niet mee door in ons land,[als ontwerp] abseluit onverantwoord

schijnbaar houden jullie in België van hobbels
de N.Z loopbruggen heb ik al laten zien en die hebben allen vlakke bovenzijden heb ook 3 maanden in dat land vertoeft dus ken de situaties daar,
viewtopic.php?f=49&t=16581&start=20Los van het verhaal heb ik ook gezegd dat het een leuk idee was en het zeker zal bijdragen aan de doelstelling die de maker voor ogen heeft
@ fernmen, er wordt natuurlijk met constructieve elementen gewerkt om de boel stabiel te laten liggen! Wat betreft sommige bruggen [ronde palen] daar gaan terrein wagens over en zwaarder materieel dat is een ander verhaal! Ook voor het behoud hoort de bolle kant naar beneden te liggen daar het water na het laagste punt afloopt.
Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC