door arian1970 op 30 mei 2010 15:28
Hoi
Even vorstellen ik ben arian en ben nu een jaar of 10 aktief met kuipplanten en exotische planten,
De volgende palmen heb ik 5 keer trachycarpus fortunei, waarvan 2 van bijna 2 mtr en 2 van 80 cm en 1 van 60 cm stam.
3 keer wagnerianus 1 kleintje in volle grond en 2 in pot, deze gaan de grond in als de achtertuin wordt aangepakt.
2 keer brahea armata allebei in pot
2 keer butia eriospatha in pot zolang ik deze nog kan stallen qua gewicht, een fremontodendron in de volle grond, een stuk of 10 musa basjoo, deze zijn deze winter tot aan de grond toe bevroren maar beginnen nu weer in een snel tempo uit te lopen.
2 keer rode banaan maurelli, 5 lantana's verschillende kleuren, 3 keer albizia ernest wilson, 2 keer citrus, 1 keer een jubaea.
En nog verschillende zaailingen van sabal, trachycarpus nanus, trachycarpus manipur, trachycarpus latisectus, jubaea chilensis, cycas silver leaf, livistonia chilensis, livistonia marinea en strelitzia mandelas gold.
De zaailingen heb ik te koop.
Verder heb ik nog 3 soorten boomvarens nl. Dicksonia antartica, dicksonia fibrosa 1.5 mtr stam, en de dicksonia squarrosa.
o, nog de chamaerops humulis vergeten.
Dit waren mijn planten zo wat ongeveer begint al aardig wat te worden.
Groetjes Arian