Mooi Ben, Ik ben een groen / blauw Fan, en gras daar wordt je vrolijk van, al vallen de planten iets minder op, is het hun zet daar wat aan te doen, Groeien MAAR Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Hoi Edward en Djoeke, ja jammer van het weer uiteraard, linksachter staat er bamboe maar katten hebben een weg kunnen graven en hun behoefte kunnen doen, goh soms kan ik ze de nek omwringen. Nu heb ik in mijn boord overal bamboestokken steken zodat ze niet kunnen graven. Met de Trachycarpus fortunei gaat t uitstekend hij begint al bloemen te krijgen, er hangt nu een wit zakje aan en je ziet dat t gaat beginnen. geeft wel een goed gevoel dan weet je dat ie de nodige stoffen heeft.
Nu ga ik van de week die bamboe eruit trekken en een nieuwe plant planten maar weet nog niet wat.
Hallo iedereen, lang geleden dat ik nog iets heb gepost maar...ondertussen heb ik mijn verbouwde woning verkocht en zijn we naar de kempen vertrokken. Mijn vrouw is van ginds en geloof me 10 jaar een gezaag aan mn hoofd dat ze de kempen mist, en wat doen we dan? Verhuizen .
Binnenkort zal ik enkele foto's plaatsen van onze tuin hoe die er nu uitziet. Het is ietsje groter dus meer plaats voor plantjes