Mijn tuin.

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Mijn tuin.

Berichtdoor houzze op 20 jun 2016 18:41

ceylon schreef:Erg mooie overkapping en mooie gestucte muur. Ik vind dit zeer tropisch ogen. Met welk product hebt u die muur juist gestuct?

thanks. spul wat gebruikt is weet ik niet. laten stuucen door stukadoor. Wel 2 verschillende producten. eerst soort van cement spul. iets laten drogen glad strijken. Daarna paar laten drogen en afwerken met een ander goedje en dan helemaal glad gestuukt.

Als je het echt wil weten kan het navragen?
houzze

1 bedankjes

Berichtdoor Jozef op 20 jun 2016 20:02

Wat een verschil tussen de eerste en de laatste foto's. Veel planten en de tuin die te klein is vind ik zo herkenbaar. ;) Sluit me aan bij de complimenten voor terras en de overkapping. Dat maakt je tuin weer heel anders. Goed bezig. :thumb_up:
Jozef

604 bedankjes

Berichtdoor ceylon op 20 jun 2016 20:54

Bedankt voor de info, ik was eerst van plan dit zelf te doen, maar het klinkt nog redelijk ingewikkeld. Dus het zal waarschijnlijk beter zijn als ik het ook uitbesteed :P
ceylon

3 bedankjes

Berichtdoor aralia op 20 jun 2016 21:43

Verschil tussen voor en na is inderdaad indrukwekkend. :applaus:
aralia

36 bedankjes

Berichtdoor M.altispinosus op 21 jun 2016 09:25

Rustig op het gemak het hele topic gelezen.
Wat een verandering zeg; van zandvlakte naar jungle in slechts 3 jaar tijd :o

De overkapping vind ik ook wel een kroontje op je tuin, ik heb hem iig bij mijn inspiratie/ideeen lijstje gezet. Beter gejat dan slecht verzonnen toch ;)
M.altispinosus

59 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 21 jun 2016 10:31

Het voordeel van het beetje meer vrije tijd dat ik nu heb is het kunnen ontdekken van andere tuinen! Nooit eerder de kans gekregen om het eens op het gemak te bekijken en heb zitten genieten van de ontwikkeling. Héél mooi. Leuk ook om te zien hoe je "voorzichtig" helemaal achteraan begint en het toch langzaam aan tot aan het terras uitbreidt. :D

Deze vind ik zelf leuk, met die mooie schaduw op de grond.
Afbeelding

De verlichting heb je net als een aantal onder ons ook dit jaar aangelegd?
Het resultaat is in ieder geval heel mooi :thumb_up:

Grt
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

857 bedankjes

Berichtdoor houzze op 03 jul 2016 19:45

Bedankt voor de leuke reacties!
houzze

1 bedankjes

Berichtdoor houzze op 03 jul 2016 19:48

ceylon schreef:Bedankt voor de info, ik was eerst van plan dit zelf te doen, maar het klinkt nog redelijk ingewikkeld. Dus het zal waarschijnlijk beter zijn als ik het ook uitbesteed :P

overkapping is behoorlijk strak dus wilde ook het stucwerk strak. En ik ben niet handig. Een schuur die je van afstand ziet zou je denk ik best zelf kunnen doen. zit je toch niet bovenop.
houzze

1 bedankjes

Berichtdoor houzze op 03 jul 2016 19:51

M.altispinosus schreef:Rustig op het gemak het hele topic gelezen.
Wat een verandering zeg; van zandvlakte naar jungle in slechts 3 jaar tijd :o

De overkapping vind ik ook wel een kroontje op je tuin, ik heb hem iig bij mijn inspiratie/ideeen lijstje gezet. Beter gejat dan slecht verzonnen toch ;)

wel iets langer geduurd dan 3 jaar haha. de eerste foto's zijn ouder dan plaatsing datum. Overkapping idee heb ik ook gejat van het internet. Best lang plaatjes lopen kijken voor dat ik eruit was. Deze site stonden wel mooie plaatjes http://www.tradobouw.nl/
houzze

1 bedankjes

Berichtdoor houzze op 03 jul 2016 19:54

lapalmeraie schreef:Het voordeel van het beetje meer vrije tijd dat ik nu heb is het kunnen ontdekken van andere tuinen! Nooit eerder de kans gekregen om het eens op het gemak te bekijken en heb zitten genieten van de ontwikkeling. Héél mooi. Leuk ook om te zien hoe je "voorzichtig" helemaal achteraan begint en het toch langzaam aan tot aan het terras uitbreidt. :D

Deze vind ik zelf leuk, met die mooie schaduw op de grond.
Afbeelding

De verlichting heb je net als een aantal onder ons ook dit jaar aangelegd?
Het resultaat is in ieder geval heel mooi :thumb_up:

Grt
Niek

inderdaad mooie foto! De planten kruipen/groeien langzaam aan richting het huis haha. verlichting heb ik winter 2015 aangelegd dacht ik.
houzze

1 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Foto album en video