Jardin mediterraneen de roquebrun

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Jardin mediterraneen de roquebrun

Berichtdoor Joery op 20 jul 2016 16:05

Sinds enkele dagen terug thuis van vakantie in de buurt van Béziers. We hebben de jardin mediterraneen de Roquebrun bezocht. Mooie locatie maar de tuin zelf stelt niet zo veel voor. De planten zijn niet echt goed onderhouden en er stond veel onkruid.
Sommige foto's zijn gedraaid maar ik krijg ze niet goed :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Joery

9 bedankjes

Re: Jardin mediterraneen de roquebrun

Berichtdoor draco op 22 jul 2016 00:51

Het zal best de moeite waard zijn Joery, maar de presentatie van de foto's is knudde. ;) De Agave lophantha staat zelfs ondersteboven. De toeschouwer riskeert zo een verdraaide nek. :lol:
De fraaie Agave parryi var. 'truncata' staat gelukkig wel rechtop.
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
draco

710 bedankjes

Berichtdoor Joery op 22 jul 2016 16:40

Op mijn pc staan de foto's goed maar twooba draait ze steeds bij het uploaden :(
Het was zeker de moeite om eens te gaan maar ik had het wel verwacht dat het beter onderhouden ging zijn.
Joery

9 bedankjes

Berichtdoor draco op 23 jul 2016 01:21

Joery schreef:Op mijn pc staan de foto's goed maar twooba draait ze steeds bij het uploaden :(
Het was zeker de moeite om eens te gaan maar ik had het wel verwacht dat het beter onderhouden ging zijn.

Ik maak geen gebruik van twooba. Jouw foto's worden kennelijk allemaal horizontaal geplaatst. Het is misschien een instellingskwestie, je zou dat aan een ervaren gebruiker kunnen vragen ?
Photos van Apple biedt mij de mogelijkheid om foto's te exporteren als .jpg en daarbij te verkleinen tot de gewenste afmeting. Vervolgens plaats ik de foto hier via 'bijlage toevoegen'.
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
draco

710 bedankjes

Berichtdoor Joery op 24 jul 2016 12:42

Windows 10 draait de foto's automatisch maar twooba neemt deze instelling niet over. Ik zal eens een andere manier zoeken om foto's te verkleinen.
Joery

9 bedankjes

Berichtdoor draco op 24 jul 2016 14:10

Dat verklaart niet de foto die ondersteboven staat tenzij je de camera ondersteboven hield. ;)
draco

710 bedankjes

Berichtdoor Joery op 26 jul 2016 13:30

Die foto die ondersteboven staat kan ik ook niet verklaren. Hij is op de normale manier genomen. :)
Joery

9 bedankjes

Keer terug naar Foto album en video