Ik blijf het prachtig vinden Geert , heel mooie vijver met mooie gevulde borders eromheen , er staat heel wat in de tuin maar niet overvol , mooi overzichtelijk
Groeten , Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
zolang het niet vriest, doen we verder aan de voortuin.
plannen van de voortuin staan op pagina 3, het begint stilaan vorm te krijgen:
volgende week komt de rest van de bloembollen binnen, dan gaan er per vak ongeveer 700 verschillende bloembollen in de grond. De grassen worden vervangen door bodembedekkers. De bedoeling is om vanaf februari tot juli/augustus bloei te hebben in de voortuin daarna komt kleur met de herfstverkleuring van de bomen.
zeer mooie foto s van u tuin zijn alle planten met speerrot er doorgekomen? hier doe ik ieder jaar een paraplu boven de jubea en nooit schade gehad verder zien u planten er zeer gezond uit
Ondertussen is de voortuin links volledig afgewerkt, 2000 bloembollen in de grond zien er zo uit:
@exotenvriend:
alle planten zijn erdoor gekomen met uitzondering van de jubea, deze is volgens mij dood. Het is de tweede keer dat ik deze probeer, voor mij einde verhaal met deze soort.
De boorvarens in pot zijn vandaag naar binnen verhuist, samen met alle andere potten in de tuin.
De hokjes staan op de planning voor de komende dagen.