Bedankt voor het compliment Niek , toch veel werk gehad met water geven , dit is een zomer die we niet vlug zullen vergeten , we zijn ondertussen begin november en de meeste colocasia's zijn al heel wat van hun pluimen kwijt ondertussen heb ik heel wat foto's kunnen nemen waarvan de mooiste hier tentoon gespreid en aanklikbaar , ga rustig zitten en veel kijk plezier
en nu snel door de herfst en winterperiode dan kunnen we uitkijken naar de volgende lente.
Groeten , Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
Bedankt allen voor de complimenten , ja Eduard de tuin word stilletjesaan volwassen , enkel de palmbomen hoeven nog de hoogte in te gaan om als vaste waarde te dienen terwijl de bananen ieder jaar voor de winter enkele meters gekortwiekt worden om te overwinteren en de onderbegroeing af en toe een beetje veranderd mag ik toch wel best tevreden zijn met het resultaat.
Groeten , jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
Bedankt Jozef , ondertussen zit ik net als alle palmvrienden in herfst(winter)modus met wekelijkse controle van de plantjes in de overwinterings ruimte.
Groeten , Jaak