een erg wilde tuin en soms hopeloze strijd tegen het onkruid, maar het begint steeds meer vorm te krijgen. De palmen staan allemaal in pot op de binnenplaats, vandaar dat jullie deze vrijwel niet op onderstaande foto's terugvinden. (je ziet ze wel bij mijn topic onder 'even voorstellen').
Groeten, Esther
Laatst bijgewerkt door Esther op 18 maart 2011 21:12, in totaal 1 keer bewerkt.
alle beeldjes die ik heb (het zijn er best wel wat) zijn gratis opgehaald. Als ik nu wel eens tegen mijn man zeg dat ik ergens iets kan ophalen is het eerste wat hij zegt: geen beelden en geen grote bomen of struiken
de tuin vind ik rond deze tijd kaal en troosteloos. De palmen en zaailingen staan er al aardig bij om ingegraven te worden. Mijn man is ze zolangamerhand spuugzat want hij mag z'n rommemarktspullen en boeken niet meer daar neerzetten waar hij wil.....
De bauhina variegata schiet letterlijk de grond uit. Paar dagen laten weken, zaad kapot gemaakt en dit is het resultaat na 1 week
overwinteraars en zaailingen, 1 van de vele plaatsen in het bijgebouw (3 tafels met zaailingen...)
De crocosmia heb ik pas in augustus binnen gezaaid en hebben de hele winter binnen gestaan. Ze gaan over een paar weken naar buiten en dan zullen ze daar ook blijven. Ik heb er al eens eerder 1 gehad maar die heeft de winter 2 jaar geleden niet overleefd helaas. (combinatie vocht door leemlaag in de grond en heel erg koud)
Ik heb de foto's nogmaals bekeken, echt een prachtuin heb je Ester! Beetje mijn droomtuin eigenlijk, lekker wild door elkaar en toch een mooi overzicht