| 35 bedankjes |
| 99 bedankjes |
palmgek schreef:Tsja.. er zijn blijkbaar ook azijnzeikers die zich overal aan storen. Ik neem afstand en laat m'n humeur niet meer beïnvloeden.
| 45 bedankjes |
| 370 bedankjes |
| 1037 bedankjes |









| 462 bedankjes |
| 35 bedankjes |
| 370 bedankjes |
Pita schreef:Jullie zitte in het regenseizoen toch? Valt nog best mee hoeveel onkruid er groeit, of ben je elke dag aan het plukken?Als het hier in Spanje een keer goed regent schiet het onkruid omhoog
| 462 bedankjes |
Keer terug naar Foto album en video
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten