Vandaag weer een aantal nieuwe foto´s gemaakt van de tuin, de groei zit er goed in.
Hier staan een aantal Dicksonia en Cyathea soorten en een aantal andere zaailingen.

Overzichts foto.

Op de grond voor het tuinhuisje staan 50 stuks Musa margarita ( siam ruby groen) voor de verkoop en rechts daarvan staat een Musa zebrina van 180 cm maar die is moeilijk te zien.

De Musa´s zijn goed aan de groei, 2 weken geleden heb ik 10 scheuten van de basjoo verwijderd en nu staat het weer vol, heb rechts naast de basjoo´s een sikkimensis uitgeplant (lastig te zien door de ensete) en daarachter in zwarte pot staat een Musa rajapuri deze heeft een mooie kalk laag over de bladstelen heen zitten ( ook lastig te zien door de ensete).

Overzichts foto.

Overzichts foto.

Tussen de olijf en Washingtonia staan mijn Trachycapus princeps palmpjes, grootste heeft nu een stam van 10 cm en die naast de olijf heeft een dubbele stam van 3 cm elk. Rechts van de olijf staan alle andere soorten van de Trachycarpus familie.

Hier staat het grootste gedeelte van mijn boomvaren collectie bestaande uit 6 Dicksonia soorten en 19 Cyathea soorten.

Rechts zie je nog een gedeelte van mijn grootste Brahea armata.

Zal binnenkort eens een nieuw album aanmaken met van elke plant een eigen foto.
Gr, Ro