Goedgekeurd door Palmvrienden

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Goedgekeurd door Palmvrienden

Berichtdoor KevinC op 14 dec 2010 20:53

Ben ook eens bij Palme Verde geweest, alles zag er goed uit. :thumb_up:
Alleen jammer dat de plant die we via mail besteld hadden niet meer aanwezig waren toen we er naartoe gingen. Terwijl ons beloofd was dat de planten appart zouden gezet worden.
Was wel jammer want we hebben er ver voor moeten rijden.
Groetjes,
Kevin
KevinC

60 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 15 dec 2010 12:43

francois eijkhout schreef:Ik vind Palma Verde een fijne zaak groot assortiment gezonde planten en goede service leuke side Groeten Francois

I agree, heb er 2 slaapbomen gekocht en prima verpakt en goed aangekomen, aan 1 zitten zelfs
nog wat bladeren.
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor amourath op 15 dec 2010 21:47

lapalmeraie schreef:James (Europalms) is niet zo'n mailer. Vandaar dat de antwoorden niet altijd zo snel volgen.
En als er dan ook nog een kindje op komst is, dan heb je natuurlijk andere zaken aan je hoofd (a)
Maar dat komt vast wel in orde hoor.
Ik heb er toch goede ervaringen mee, maar ik altijd rechtstreeks, niet per post.

Vrgr
Niek

Toch even melden dat ik ondertussen bericht kreeg van James, met een uitleg waarom de verzending soms even op zich laat wachten. Dat apprecieer ik enorm, vind ik erg netjes ook van hem :applaus:
Ik wacht dus vol spanning op m'n pakketje zaden en hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen in zaai- en kiemland daarna ;)
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor kiwi op 15 dec 2010 22:05

Wisten jullie dat.............
bijna alle planten van palma verde, van Klerx exoten of tewel Flores in Terra uit Melderslo vandaan komt en bamboe van bamboe gigant!!!! Probeer hier te handelen. Stukken GOEDKOPER! Klerx heeft een keer per jaar een week open dag en alles tegen zeer goedkope prijzen, maar we weten allemaal toch dat ook daar iets te regelen valt. :roll: :roll:
kiwi

33 bedankjes

Berichtdoor p e t e r op 15 dec 2010 22:15

interessant
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
p e t e r
Beheerder
Beheerder

447 bedankjes

Berichtdoor amourath op 15 dec 2010 22:37

En verkopen die ook aan particulieren, of enkel grote hoeveelheden aan bedrijven?

Edit: ik vond net zelf het antwoord:

"Flores in Terra is een kwekerij en groothandel, die uitsluitend levert aan handel en tuincentra.

Eénmaal per jaar echter openen we onze deuren voor de particuliere plantenliefhebber.

Van zaterdag 4 Juni t/m Maandag 13 Juni 2011 bent u welkom in onze kas.
Openingstijden van 10.00 uur tot 17.00 uur Ook tijdens de pinksterdagen."
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor kiwi op 15 dec 2010 23:17

Die opendag/ week valt altijd samen met de exotenbeurs in Haps van Hent ;) en zelfs hij kan je dan nog eens 10 procent extra korting geven!!! Ik Heb mijn albizia, toen 1,90 hoog daar gekocht buiten deze openweek begin april voor maar 26 euro....Alles kan! ;) Maar inderdaad, online bestellen kan niet!

Groetjes Quirijn
kiwi

33 bedankjes

Berichtdoor kiwi op 15 dec 2010 23:20

Oh ja, Tropical centre heeft nu ook grote kortingen tot 50 procent, zie nieuwsbrief november/ december!
kiwi

33 bedankjes

Berichtdoor Gerrit Graat op 16 dec 2010 20:42

Hallo Kiwi
Is het al bekent of de beurs in Haps doorgaat er is met mij nog niets afgehandeld.Dus maar afwachten wat er gaat gebeuren.
Gerrit
www.exotischepflanzenmarkt.tk
Gerrit Graat

12 bedankjes

Berichtdoor kiwi op 16 dec 2010 21:28

Heej Gerrit,
dat niet! Maar we kunnen toch allemaal niet zonder jou en die beurs en dat weet je toch zelf ook wel!! Zo iets moois opgezet en velen die bereidt zijn daar te komen verkopen van mooie exoten, dat zie je toch bijna nergens! Zeker niet van deze opzet en jij die dan ook nog eens extra korting kan geven bij bedrijven....... :P .Zullen we het anders samen in Arcen organiseren, dan blijft het nog in Nederland en bij jou in de buurt :lol: :lol: :lol: .
Ik verheug me nu al weer op 2e pinksterdag in Haps, lekker kletsen met je forum vriendjes, nieuwe mensen en vooral veel en mooie planten met een vrolijke/ grapjes makende Gerrit.

Quirijn :thumb_up:
kiwi

33 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips