Er is inderdaad nu veel licht binnen. De voortuin staat na het middaguur ook volledig in de zon, dus nu moet het zonnescherm weer veel vaker dicht dan voorheen. Het hout van de ceder hebben we inderdaad bewaard om mee te kunnen stoken.
De foto's waren van vorig jaar in het voorjaar. Daarna hebben we zomergoed, zonnebloemen en nog wat andere bloemen gezaaid om toch nog iets in de tuin te hebben. Ondertussen zijn we aan het plannen gegaan voor de nieuwe tuin. Het is overigens de tuin van m'n ouders waar ik met mee heb geholpen. Ze wilden er graag iets met bakken in, dus toen heb ik alles opgemeten en in google sketchup ingevoerd en wat ontworpen. De beplanting hoefde nog niet ingevuld te worden, maar ik kon het natuurlijk niet laten om er een palm in te tekenen, wat ze toen eigenlijk wel zagen zitten:

- 03-01.jpg (134.71 KiB) 4688 keer bekeken

- 03-02.jpg (160.06 KiB) 4688 keer bekeken
Uiteindelijk is het dit plan geweest dat ook daadwerkelijk is uitgevoerd. Je ziet op de tekeningen de groene heg (die natuurlijk niet vierkant is, maar zoiets met boog tekenen is niet te doen), verder vier vakken voor grotere beplanting met daarin kiezeltjes. Daaromheen een niveau lager bakken of randen met bodembedekker (wat uiteindelijk siergrassen zijn geworden). En uiteindelijk boomschors op de grond.