Ik reed daar niet alleen weg met Palmbooster maar ook met een Jubaea chilensis met 10 cm stam, een Butia yatay met 45 cm stam en een doos vol met zaailngen. De enige planten waar ik geen foto van heb genomen zijn de Trachycarpus mount victoria en de T. nanus.
Jubaea chilensis ( op de voorgrond de zaailngen van de J. chilensis en de Sabal palmetto gekocht bij Tropical bart)

Butia yatay

Een aantal zaailingen, in de ronde potten van links naar rechts. Brahea edulis, Chamearops cerifera, Trachycarpus latisectus 2x en als laatste de Trachycarpus maratianus.

Brahea nitida

En als laatste de Livistona nitida

Vandaag ging het shoppen verder en ging de reis naar Tropical Bart om de 2 Brahea edulis'sen op te halen, toen ik daar toch was viel mijn oog op 2 zaailingen van de Sabal palmetto en 2 stuks van de Jubaea chilensis ( deze zie je op de foto van de grote J. chilensis, ze staan op de voorgrond).
Brahea edulis, het blad is een beetje licht van kleur van beide exemplaren maar dat komt helemaal goed aangezien hij net is overgepot en word verwend met Palmbooster.

Het waren 2 dagen met veel kilometers rijden maar het is het waard geweest, duurste was eigenlijk de bezine als ik zo terug kijk. Morgen weer een drukke dag voor de boeg want dan heb ik het geluk om 17 Musa's om te potten, stay tuned

Gr, Ro