orinoco schreef:Misschien zie ik het verkeerd,maar ik heb zo mijn vragen betreffende het verband tussen de fotowedstrijd en de palmvrienden wiki.Het doel van deze laatste is toch om foto's en informatie van zoveel mogelijk planten te verzamelen.Aangezien praktisch alle planten in onze interessesfeer van buiten Belgie en Nederland komen zie ik niet waarom een foto niet in het buitenland gemaakt zou mogen zijn...Zolang men de foto's maar zelf gemaakt heeft.Voor alle duidelijkheid:ik doe niet mee met de wedstrijd,dus heb er verder geen persoonlijk belang bij.
Groet,Ben
Hey Ben,
Er is eigenlijk nog een tweede reden waarom ik volgende keer geen foto's van het buitenland zal laten meedingen. Francky (FC plant) had me er attent op gemaakt dat het bij foto's van het buitenland moeilijker wordt om de eigenheid ervan na te gaan, in die zin dat je zomaar foto's van internet kunt plukken en inzenden voor de wedstrijd. Vermits ik de meeste leden momenteel wel ken (die ook naar een bijeenkomst zouden komen) heb ik hier nog wat overzicht over, maar als het forum groeit zal dit moeilijker na te gaan zijn. Ik had dit eerder niet gemeld omdat ik niemand op ideeën wou brengen

Bovendien hebben we toestemming om foto's van
Fairchild Tropical Botanic Garden te gebruiken op onze wiki, waardoor ik toch meer op zoek ben naar foto's uit West Europa. Dus zo kan volgende keer iedereen met gelijke kansen deelnemen

Groeten,
Christophe