@
Robbin (exotic life): De belangrijkste reden waarom het in het Engels de meest gesproken taal is ter wereld. Ik heb enkele leuke ideeën om te implementeren in de website die vooral voor verzamelaars erg leuk zullen zijn. Omdat de website in het Engels is, is er dus een veel groter bereik om vooral zeldzame planten toch op de kop te kunnen tikken

Ik weet dat er al veel Engelstalige websites zijn maar wil de nieuwe ideeën die ik heb vooral implementeren. Wat ik vaak mis op websites is dat het is opgedeeld in categorieën. Ik denk dat er veel mensen willen zijn die alle exotische planten per land willen kennen. Zo kunnen ze op de nieuwe website op een land (of streek) klikken, en alle inheemse planten vinden. Verder wordt de navigatie van de website belangrijk en nog enkele dingen.
Het zal stap voor stap zijn hoor. Eerst de palmen, dan de bananen, dan de boomvarens, en zo verder. Ik schat dat het een jaartje zou duren

Maar wat je zegt over de Nederlandstalige versie is ook waar hoor. Omdat er op de Engelstalige versie met de zelfde software wordt gewerkt als op Palmvrienden wiki, zal ik eenvoudig kunnen kopiëren. Dit geldt uiteraard alleen voor de lijsten met Latijnse benamingen van exotische planten. Ik zal Palmvrienden (wiki) heus niet vergeten hoor.

Integendeel zelfs! Door de nieuwe website zal Palmvrienden mee groeien.
@
Arpad Veldhuis. Inderdaad een super mooi palmpje! Zou ik graag eentje in huis van hebben. Zou mooi ogen op mijn bureau (ik begin al te dromen

)
Als volwassen exemplaar vind ik ze minder ... wat vindt jij ervan?
Christophe