Inderdaad schitterende ruimte voor het overwinteren van grote exoten, en nog een glazen dak ook! En dan al die vijgen..... jeemig zeg, dat zijn er nogal wat Ziet er mooi uit Alain
Groeten, Richard
Não faz mal!
2022 minimum 24,7 - maximum 33,6 2023 minimum 23,9 - maximum 34,0
ja deze ruimte (3.50m hoog) komt goed van pas ,maar het begint hier wat krap te worden gelukkig heb ik nog een andere ruimte voor wat planten in kwijt te geraken
Die trachycarpus wagnerius zal volgend prachtig staan in je tuin! En hij heeft geluk dat hij samen met de andere planten, kan genieten van een winterstalling met veel lichtinval. Prachtige vijgenboom, welke variteit is deze? Ik heb eens je hele tuin van pagina 1 tot 9 bekeken, Die staat er super bij
Ik heb dit jaar meerdere keren in verschillende bedrijven steeds grote palmen tegen gekomen die verkocht waren en waarop de naam Alain stond geschreven... Christophe kan dat bevestigen Zot ze hoe veel jij koopt en hebt Verry nice !
'k denk niet dat Alain de soort zal kennen. Heb hem ook reeds gevraagd welke soort canna's hij bezit, en moest de namen schuldig blijven. Of mss dat hij deze inmiddels toch weet. Ivm. de veranda, mooi hoor, en indrukwekkend in real life. Deze blijft hangen in mijn hoofd, de mogelijkheden om enkele exoten op deze manier in huis te hebben. 't is gewoon