Bedankt voor de positieve reacties allemaal.

Eduard, links naast onze wei ligt er een grote wei met daarin de grote vijver die je op de foto ziet, nog meer naar links is er een bos.
Het is van een boer die er schapen houd.
Je ziet er vaak wilde dieren zoals (zilver) reigers, ijsvogels, aalscholvers, wilde ganzen,... Het zit er ook vol kikkers en karper. Vanuit de tuin zie je het niet, maar vanop mijn slaapkamer heb ik er een mooi zicht op.

Ik kan even niet meer op de naam van de plant aan de vijver komen, maar als ik het terug weet laat ik je zeker iets weten.

Djoeke, Tja, tis winter nu he. Dus mijn dagen als tuinman zijn minder lang dus is er 's avonds wat meer tijd om wat te computeren.

Sven, de serre is van hout en staat er al enige jaren dus heeft ze haar beste tijd gehad. Er komt jammergenoeg geen nieuwe in de plaats. Mijn ouders willen op die plaats een groot terras maken met daarrond exotische planten natuurlijk.
Ik heb nog wel de nieuwe veranda waar ik nog planten kan kweken en overwinteren, wel veel minder dan in de serre natuurlijk. Gelukkig heeft mijn grootmoeder ook een serre die ze bijna niet meer gebruikt, zodat ik daar planten kan zetten.
Groetjes
Kevin