Hallo, ten eerste ben ik erg blij jullie mooie forum ondekt te hebben. Ik zal hier vast een hoop bij kunnen leren.
Vorig jaar door werk omstandigheden kon ik niet op vakantie en heb ik het vakantie geld plus wat extra gebruikt om een ongebruikt stuk tuin op te leuken en ons eigen paradijsje van te maken.
Ook kunnen we dit jaar niet op vakantie daar mijn vriendin en ik 5 mei aanstaande ons eerste kleintje verwachten dus houd ik weer wat over om mijn bubbelbad paradijsje mooi in te richten.
Doel: Mooie palmen neer zetten (heb er 5 besteld via een kennis>kennis>groothandel. Ik geloof stamhoogte 50/60 cm) bananenplanten en ander exotisch spul. In elk geval vind ik de ruime opzet van de tuin van forumlid waterboyke erg mooi en zal het hopelijk ook zo mooi krijgen.
Ik zal hier foto's van het begin van vorig jaar en van de toekomstige vooruitgang neerzetten.
Alle hulp en input is natuurlijk van harte welkom.
Onderstaande foto's zijn van april/mei vorig jaar.
Vriendin en ik aan het graven.
Beton gestort, isolatie leggen.
Liner geplaatst, isolatie tegen de wanden, beton storten tegen de wanden, leidingen leggen.
Pomphuis geplaats, leidingen gelegt voor verwarming en jacuzzi blower, en barretje gemaakt. Straatwerk gelegt en gazon gezaaid.