Dankjewel mensen voor de leuke reactie's, heb inmiddels de palmen en wat ander spul binnen
3 middel grote fortunei's (stam 50/60cm)
1 middel grote chamaerops humilis
3 kleine foruneitjes (stam +- 20 cm)
1 waarvan ik zo even niet op de naam kan komen staat bij de bar op de foto
1 yucca
en 4 banaantjes, zijn toch 4 verschillende geworden.
Heb ook flink ingekocht in cocosvezel, biologische tuinaarde, potgrond, koemestkorrels, boomschors en hydrokorrels.
Zet ze in zelf aangemaakt medium met verhouding: 50 liter cocos vezel, 25 liter tuinaarde, 20 liter potgrond en 2 liter koemest korrels dit komt te staan op wat hydrokorrel. Wou niet te gortig gaan doen in het begin met die korrels kan naderhand altijd bijmesten met echte mest mocht het nodig zijn.
Ben er nog niet over uit of ik de grote palmen in de volle grond zet of ze met pot en al ingraaf zodat ik ze s'winters binnen kan halen. Moet ik nog even over nadenken.
De banaantjes ga ik denk ik wat mee experimenteren om ze flink te boosten voor ze naar buiten gaan hier komt nog een verslagje over mocht ik dit gaan uitvoeren.
Ben nog een beetje aan het vogelen waar ik perkjes ga aanleggen voor ik het definitief in graaf dus nu even wat schuiven met de potten tot ik tevreden ben en dan kunnen ze de grond in.
foto's:

- overzichtje,
- DSC_0104.JPG (201.05 KiB) 3826 keer bekeken

- DSC_0107.JPG (241.56 KiB) 3826 keer bekeken

- DSC_0106.JPG (239.52 KiB) 3826 keer bekeken

- chamaerops humilis
- DSC_0116.JPG (203.85 KiB) 3826 keer bekeken

- DSC_0111.JPG (140.38 KiB) 3826 keer bekeken