Dat zijn inderdaad canariensisen die daar vermoedelijk enkel tijdens het seizoen gezet worden.
Zal wel een soort leasing-contract zijn zoals de meeste professionele beplanting.

![]() | 857 bedankjes |
Dim schreef:Passeer hier net in Hooglede centrum en zie dat op een rondpunt een 6 tal Tr fortunei stamhoogte 40 cm aangeplant zijn. Ik weet niet of ze er al lang staan, ze waren me allesins nog niet opgevallen. Zouden er nog veel openbare plaatsen in Belgie zijn waar palmbomen staan.
Dim
![]() | 42 bedankjes |
![]() | 14 bedankjes |
![]() | 3 bedankjes |
lapalmeraie schreef:In Leuven vlakbij het station en het VAC?
Dat zijn inderdaad canariensisen die daar vermoedelijk enkel tijdens het seizoen gezet worden.
Zal wel een soort leasing-contract zijn zoals de meeste professionele beplanting.
![]() | 127 bedankjes |
![]() | 14 bedankjes |
wsnbm schreef:Bij ons in Nesselande (wijkje verder als Zevenkamp) staan er best veel aan het strand.
Alleen niet in al te beste toestand.
Op de foto's waren ze net geplaatst.
![]() | 8 bedankjes |
trachypalm schreef:wsnbm schreef:Bij ons in Nesselande (wijkje verder als Zevenkamp) staan er best veel aan het strand.
Alleen niet in al te beste toestand.
Op de foto's waren ze net geplaatst.
in welke provincie
![]() | 1137 bedankjes |
Olie1605 schreef:Moet daar erg geweest zijn.
We kunnen natuurlijk ook af en toe wat Trachycarpus fortunei zaadjes in de natuur in strooien.
Enkele jaren geleden heb ik eens een zaakje zaad verdeeld over een bosje in de buurt. Die zaailingen-plantjes zijn nu al een 3 jaar oud en staan er nog steeds, hopelijk staan ze er binnen 10 jaar nog...
![]() | 33 bedankjes |
![]() | 10 bedankjes |
Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen
Gebruikers op dit forum: Axel Amsterdam en 4 gasten