The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
het EPS ( European Palm society) heeft een members map ( powered by Google ) en toont een wereldkaart ala Google met alle namen en plaatsen waar ze wonen. Is een app die je moet integreren met de website en alleen zichtbaar als je ingelogd bent.
Your Latitude and Longitude are determined using your address details from the Google Geocoding service and are used to plot your location on the Members Map.
Maar geldt dat alleen voor mensen met een erkende exotische tuin of puur liefhebbers van?
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Ik kan er best mee leven, heb zelf al 20 jaar opentuin op bepaalde dagen en op afspraak na tel contact. Via jullie webbsites kan toch ook iedereen zien wat er in je tuin staat en elke plant die wordt aangekocht wordt toch van naadje tot draadje omschreven op het forum. Als er iemand van plan is om bepaalde planten te pikken zal deze dit zo wie zo doen en hou je dit niet tegen door een of andere omweg. Tik je hier opentuinen in krijg je toch ook 259 tuinen, met omschrijving en plaats.
Zonder naam ,tel of adres heb ik toch geen bezoekers in de tuin.......
Het klopt wat Danny2 zegt, je kan gemakkelijk adressen vinden op internet.. wij houden hier ook Opentuinen, en ons adres is bekend. Als je zelf een adres zoekt kan dat ook vrij gemakkelijk, zelfs als je enkel de straatnaam weet kan je op zoek gaan via google streetvieuw.. zo kan je zelfs al zien of er bepaalde palmen of andere planten in de voortuin staan.
terzijde: mijn adres staat toch al vermeld via mijn website www.exotopia.be Mijn tuin is volledig afgesloten, ik heb geen dure planten in kuip staan én... ik heb een braaf hondje die goed weet wie welkom is en wie niet...
Leuk idee, en dan op de manier van de EPS met een map waarop je op de woonplaats kunt klikken en dan een PB of mail kunt sturen. Aangeven of je erop wilt staan en dan alleen zichtbaar voor leden. Zo kan een ieder beslissen of men dit wil of niet.