Tjonge jonge jonge, nu is het wel leuk geweest hè met die foto's Ik begin er gewoon depressief van te worden als ik na het bekijken van uw foto's mijn hoofd draai en naar buiten kijk...
Nee hoor grapje!!! Schitterend, laat maar komen! Ik kijk gewoon niet meer naar buiten alleen nog maar naar dit scherm!!!
De quetzal (Pharomachrus mocinno). Het is de nationale vogel van Guatemala.
Op weg naar het hoogste punt van Costa Rica, de Cerro Chirripó (3810 meter). We naderen stilaan de boomgrens en de begroeiing wordt kleiner. Zicht boven op de Cerro Chirripó (3810 meter)
Volgende foto's zijn van een stukje verder in het gebergte naar de Caraïbische kust in de buurt van de turrialba vulkaan (3.300 meter).
Hoi Peter, zeer mooie foto's maar vraag mij toch af of je je ook nog hebt kunnen ontspannen, met zoveel foto's en kinderen en vrouw op sleeptocht meevoeren, ze zijden wel eens in N.Z. tegen mij wat jij doet is geen vakantie maar een slooptoch ! achteraf hadden ze gelijk, maar goed je bent er al eens geweest dat scheelt.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
De meeste van mijn reizen zijn vermoeiender dan mijn dagdagelijkse leven .
Maar ik kan hier meer van genieten dan bv een strandvakantie. Geef mij maar een kaart, een machete en een rugzak en ik leef .
De kinderen zijn best wat wandelingen gewoon en ze vonden de ontdekkingstochten ook best leuk. Af en toe een ijsje of even zwemmen naar de zee als beloning voor hun flinke wandelingen doet wonderen .