eva purple

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: OVERWINTERD IN VOLLE GROND

Berichtdoor browni op 14 aug 2012 09:03

gewoon twee aanhangwagens hakseling van het containerpark en een draad er omheen wel heb ik de plant de eerste 2 jaar in pot binnen overwinterd nu kan ze niet meer in een pot de stam is te dik en te zwaar geworden in de volle grond groeit ze explosief
browni

0 bedankjes

Re: zijtak van de gunni naar het dak tussen de vivax aureaca

Berichtdoor shusui op 14 aug 2012 10:11

Ah, dan zou het mss een sterkere kloon kunnen zijn ?
Alvast bedankt voor de Chusquea, ge krijgt enkele Pink china's in plaats , is dat goed ? ;)

Ingebroken, dat is minder. Dat wil je niet meemaken zoiets.
shusui

193 bedankjes

Re: OVERWINTERD IN VOLLE GROND

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 14 aug 2012 21:36

browni schreef:gewoon twee aanhangwagens hakseling van het containerpark en een draad er omheen wel heb ik de plant de eerste 2 jaar in pot binnen overwinterd nu kan ze niet meer in een pot de stam is te dik en te zwaar geworden in de volle grond groeit ze explosief

Allereerst :welkom: Browni op het forum !
Zo te zien heb je al heel wat ervaring dus daar leren we graag van :thumb_up:

Zoals je hierboven omschrijft heb jij dus een Maurellii in volle grond overwinterd ?? :onzeker:
Heb je daar dan toevallig foto's van en hoe groot/dik was die bescherming dan ongeveer ?
Het is zeker geen kritiek hoor maar ik heb hier toch mijn bedenkingen bij... Hoe koud is het dan die winter bij u geworden ? En is die hoop dan ook droog gehouden ?
Ik ben hier sterk in geïntereseerd omdat ik misschien ook wel nog dat probleem ga krijgen met een te grote Maurellii om nog uit te graven en heb al heel wat nagedacht over een eventuele winterbescherming...
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video