Ik ben Ramon van Beek. Woon in Hengelo(ov) en ben 33 jaar. Woon samen met vriendin en twee katten. Was beetje aan t rond struinen op het internet en vond deze site. Ziet er allemaal top uit. Heb tijden actief geweest op een andere forum maar dat werd steeds minder dus tijd voor iets nieuws. Mijn intresse in planten is begonnen rond 1997. Zag me eerste grote palm in Frankrijk. En sinds die tijd en heel wat reizen over de wereld zowel op vakantie als met mijn werk ben ik er helemaal gek van. Ben qua klimaat echt in het verkeerde land geboren. Maar denk dat er meer van zijn die daar last van hebben. Maar toen ik mijn huis kocht in 2001 kon ik natuurlijk helemaal los gaan in mijn tuin. Na veel mislukkingen en veel geld in rook op zien gaan heb ik nu de boel goed onder controle. Als je (dat zeggen ze) vanaf jul in mijn tuin komt is het net of je in Mexico bent.

Hoop hier veel info weg te halen en andere fotos enz te zien voor mijn inspiratie. Zekers betreft mijn Washingtonia die dit jaar voor het eerst de winter gaat trosteren in de volle grond!!
Gr Ramon