palmgek schreef:Ik heb medelijde met jullie, wat een ellende. Zit momenteel weer in het noord oosten van Brazilie waar het zo rond de 32 graden is

Was wel weer even wennen, de eerste paar dagen dreef ik zowat uit mijn shirt van het zweet

ook niet echt lekker... Inmiddels een beetje ge aclimatiseerd, al hoewel ik me wel behoorlijk zorgen begin te maken na het lezen van jullie berichten. Mijn tuintje in Nl heb ik tot half april toevertrouwd aan mijn ouders, dus moet maar berusten. Hoop dat het snel gaat zomeren.
Zal binnenkort weer wat fotootjes posten op mijn vakantie topic
Groeten, Richard
Leuk dat je daar bent. Brazilië stond bovenaan mijn verlanglijstje (jungle lodge bij Manaus) maar door het negatieve reisadvies van Buitenlandse Zaken ga ik er waarschijnlijk de eerste jaren toch niet naartoe zeker als alleenstaande.
Heb gisteren na een ganse avond zoeken een leuk verblijfplaatsje gevonden voor een goedkope prijs aan de rand van het Tafua rainforest in Samoa. Als alles hier de komende dagen toch nog zou stukvriezen heb ik dan toch nog enkele weken exotische planten rond me rond kerst en nieuwjaar

Daarna zie ik wel verder. Op zijn minst zullen de ijsbloemen hier toch overleven.