Hey Tineke,
Mercie, ik doe mijn best om ze het zo goed mogelijk naar hun zin te maken

Ik geef hen op deze moment nog maar 1x mest per week maar ga het dan is aanpassen naar de hoeveelheid die u mij aanwijst en zien hoe ze daar op gaan reageren.
Ze zijn idd fors gegroeid, want het waren enkeltakkige met hier en daar een uitsteeksel en op die 2 maanden zijn ze niet een beetje maar enorm veel gegroeid.
Wij schrikken ook nog altijd hoe we ze letterlijk elke dag zien groeien

Nu mijn potten je ziet het er niet aan maar zijn voorzien van een dubbele bodem met daaronder een reservoir voor overtollig water en al het gene wat er teveel in komt loopt er ook uit dan. Ik geef hen enkel s avonds bij valavond een redelijke hoeveelheid water een goeie 3 liter per keer (regenwater) En bij extreme warmte durf ik smorgens voor 7u ook nog eens goed water en staan ze onder een parasol ter bescherming van de zon want mijn tuin is zuidgericht en wij hebben gans de dag volle zon (mss bevordert dit hun groei ook wel wat? )
Ondertussen heeft mijn stukje ook een klein worteltje gekregen

maar het staat nog steeds in het eerste water en dat water begint groen te worden kan dat kwaad of moet ik het water regelmatig verversen tot hier toe deed ik er telkens water bij
Groetjes