dagje palmexpert.

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

dagje palmexpert.

Berichtdoor leon op 08 dec 2011 10:13

hallo mensen ,

er werd mij gevraagd om hier eens een stukje neer te zetten over een exotenbedrijf in Giethmen (gemeente Ommen)
Een paar van jullie zullen het ongetwijfeld kennen maar er zullen zeker ook mensen zijn die er nog niet van gehoord hebben .
het bedrijf heet Palmexpert en is gevestigd aan de koedijk in Giethmen.
Het word gerund door een stel dat een ongelooflijke liefde heeft voor exoten en alles wat daarbij hoort en past .
de namen? Gerben en Monique van Dorsten.
Vaak word gedacht mede door de grootse opzet van het bedrijf dat het alleen voor leveranciers en groothandelaren is maar dat is niet waar.
Palmexpert is zeker dagelijks ook geopend voor particulieren en geloof me, het is zeker de moeite waard om er eens even een kijkje te gaan nemen .
Voor de beeldvorming , bij het oprijden van de Koedijk zie je in de verte al de metershoge palmen in de wind wuiven , ver boven alles uit , als je het terrein op rijd/loopt/fietst/ word je verwelkomd door een rij eeuwenoude olijven die je direct in tropische sferen brengt.

Een bak koffie is door Gerben of Monique zo aangeboden met de woorden " goede morgen, kijk gerust rond en als er vragen zijn horen we die graag "
En dan kan je rondlopen over het immense terrein wat vol staat met palmen,olijven etc.
Alles netjes gerangschikt op hoogte en prijs, zodat je nooit lang hoeft te zoeken.maar op je gemak langs alle exoten heen kunt lopen die zeker ook ruim voldoende uit elkaar staan om een goede indruk te krijgen van de boom ansicht.

mocht je vragen hebben kun je er mee naar Gerben en Monique toe gaan , ze hebben een schat aan informatie en weten echt over iedere boom wel wat te vertellen (groei,winterhardheid,bescherming,voeding) en alles in alle eerlijkheid.
Ze zullen je nooit verkeerde informatie verstrekken over bv winterhardheid (wat bij veel bedrijven wel gebeurt om maar zoveel mogelijk te verkopen)

Eerlijke zaken leveren vaste klanten,dat is hun motto en dat is zeker waar.
mooie praatjes over " aanbiedingen" bij het direct beslissen is er dan ook niet bij , de prijzen zijn op zichzelf al zo scherp dat je je haast gaat schamen om te vragen of er nog iets af zou kunnen.

kortom het is een bedrijf wat gerund word door mensen met een hart, en niet alleen voor exoten maar ook voor iedere klant die binnen komt,ongeacht of deze nu voor 5 of 5000 euro exoten koopt.

ik zou zeggen ,ga eens langs en maak kennis met palmexpert.
de mensen die het runnen en er hun hart en ziel insteken.

ik was in ieder geval verkocht toen ik er voor het eerst was en ben er nooit meer weg gegaan.
wil je mooie stevige exoten ,met een eerlijk advies,en een mooie scherpe prijs?
Dan weet je vanaf nu waar je moet zijn.

palmexpert is van maandag t/m vrijdag geopend voor particulieren van 08.00 tot 17.00
op zaterdag van 09.00 t/m 17.00
ze zijn te vinden aan de Koedijk 9a in Giethmen

www.palmexpert.nl
leon

0 bedankjes

Re: dagje palmexpert.

Berichtdoor loowie op 08 dec 2011 10:27

Helaas behoorlijk uit de buurt, maar als ik in de buurt ben ga ik zeker eens een kijkje nemen :thumb_up:
loowie

19 bedankjes

Berichtdoor Berry op 08 dec 2011 15:21

leon schreef: Eerlijke zaken leveren vaste klanten,dat is hun motto en dat is zeker waar.

Zo is dat! :thumb_up:
Je maakt me ontzettend nieuwschierig, alleen voor de eeuwen oude olijfbomen wil ik daar al heen rijden!
Ga zeker eens langs deze zomer! :D
Berry

44 bedankjes

Berichtdoor AIREMULP op 08 dec 2011 17:08

Er zijn natuurlijk ook lokale radio en tv stations om reclame te maken maar zo kan het ook.
Waar palmvrienden al niet goed voor is hahaha
One life, live it !!
AIREMULP

135 bedankjes

Berichtdoor djoeke op 08 dec 2011 19:00

Ben ook al benieuwd .
Grtz Bart.

Wil je mijn tuin zien klik dan HIER.
djoeke

131 bedankjes

Berichtdoor orinoco op 10 dec 2011 18:28

AIREMULP schreef:Waar palmvrienden al niet goed voor is hahaha

:lol: Inderdaad een knap stukje marketing strategie! Lid worden,reclame maken en een dag later is het bedrijf in kwestie ook lid van het forum...

Groet,Ben
orinoco

78 bedankjes

Berichtdoor palmexpert.nl op 10 dec 2011 21:14

Jammer Ben,

Maar het bericht is niet door ons geschreven, ben gisteren pas lid geworden van het forum nadat iemand mij op het stuk attendeerde. Het is door een klant uit Kampen geschreven die al jaren bij ons komt, kijk ook maar eens bij zijn reactie op ons gastenboek. Op andere forums is hij ook actief, daar zijn ook foto's van zijn tuin te vinden.
Is inderdaad een mooi geschreven stuk, leuke reclame.

Fijn weekend,

Groet Gerben
palmexpert.nl
Bedrijven

1 bedankjes

Berichtdoor marinus op 19 dec 2011 18:27

Beste Mensen,

Ik weet zeker dat dat gerben niet zo te werk gaat, DAt heeft hij op andere forums ook nooit gedaan.

Ik kom zelf uit ommen, en gerben zit 3 km van mijn huis. Ik kom veel bij gerben, het is zeer zeer een grote kwekerij van palmnomen, en de vele heesters, struiken, olijfbomen niet te vergeten.
Op de kwekerij staan veel meer soorten als op zijn website vermeld staat.
Ook wordt er goede voorlichting over winterhardheid gegeven.
Veel planten in mijn tuin komt van gerben kwekerij:
marinus
mijn tuin:
http://www.mvaneerbeek.moerstaal.nl
marinus

100 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 19 maart 2014 11:14

Even een oud topic naar boven schoppen.
De ervaringen waren destijds positief, zijn er nog meer leden die inmiddels ervaringen hebben met Palmexpert?
Ben alvast heel benieuwd :)
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

857 bedankjes

Berichtdoor draco op 19 maart 2014 12:07

Ik ben daar 2 x geweest en kan de positieve ervaringen van Leon goeddeels onderschrijven.
Bij mijn eerste bezoek kocht ik een mooie Parajubaea torallyi. Omdat deze als kuipplant een slungelig uiterlijk hield, werd tenslotte een ander de gelukkige bezitter. Pijnlijke keuzes zijn nu eenmaal onvermijdelijk bij deze liefhebberij. Mijn tweede bezoek was in combinatie (tip) met het bedrijf in Erica dat nu sterk de aandacht heeft. De aanvankelijk soortenrijke showtuin met talrijke uitgeplante exoten was na enkele winters flink uitgedund. Als Palmexpert dezelfde is als in mijn ervaring, dan is een bezoek zeker aan te raden. :thumb_up:
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
draco

710 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Felicitaties en gebabbel