hallo mensen ,
er werd mij gevraagd om hier eens een stukje neer te zetten over een exotenbedrijf in Giethmen (gemeente Ommen)
Een paar van jullie zullen het ongetwijfeld kennen maar er zullen zeker ook mensen zijn die er nog niet van gehoord hebben .
het bedrijf heet Palmexpert en is gevestigd aan de koedijk in Giethmen.
Het word gerund door een stel dat een ongelooflijke liefde heeft voor exoten en alles wat daarbij hoort en past .
de namen? Gerben en Monique van Dorsten.
Vaak word gedacht mede door de grootse opzet van het bedrijf dat het alleen voor leveranciers en groothandelaren is maar dat is niet waar.
Palmexpert is zeker dagelijks ook geopend voor particulieren en geloof me, het is zeker de moeite waard om er eens even een kijkje te gaan nemen .
Voor de beeldvorming , bij het oprijden van de Koedijk zie je in de verte al de metershoge palmen in de wind wuiven , ver boven alles uit , als je het terrein op rijd/loopt/fietst/ word je verwelkomd door een rij eeuwenoude olijven die je direct in tropische sferen brengt.
Een bak koffie is door Gerben of Monique zo aangeboden met de woorden " goede morgen, kijk gerust rond en als er vragen zijn horen we die graag "
En dan kan je rondlopen over het immense terrein wat vol staat met palmen,olijven etc.
Alles netjes gerangschikt op hoogte en prijs, zodat je nooit lang hoeft te zoeken.maar op je gemak langs alle exoten heen kunt lopen die zeker ook ruim voldoende uit elkaar staan om een goede indruk te krijgen van de boom ansicht.
mocht je vragen hebben kun je er mee naar Gerben en Monique toe gaan , ze hebben een schat aan informatie en weten echt over iedere boom wel wat te vertellen (groei,winterhardheid,bescherming,voeding) en alles in alle eerlijkheid.
Ze zullen je nooit verkeerde informatie verstrekken over bv winterhardheid (wat bij veel bedrijven wel gebeurt om maar zoveel mogelijk te verkopen)
Eerlijke zaken leveren vaste klanten,dat is hun motto en dat is zeker waar.
mooie praatjes over " aanbiedingen" bij het direct beslissen is er dan ook niet bij , de prijzen zijn op zichzelf al zo scherp dat je je haast gaat schamen om te vragen of er nog iets af zou kunnen.
kortom het is een bedrijf wat gerund word door mensen met een hart, en niet alleen voor exoten maar ook voor iedere klant die binnen komt,ongeacht of deze nu voor 5 of 5000 euro exoten koopt.
ik zou zeggen ,ga eens langs en maak kennis met palmexpert.
de mensen die het runnen en er hun hart en ziel insteken.
ik was in ieder geval verkocht toen ik er voor het eerst was en ben er nooit meer weg gegaan.
wil je mooie stevige exoten ,met een eerlijk advies,en een mooie scherpe prijs?
Dan weet je vanaf nu waar je moet zijn.
palmexpert is van maandag t/m vrijdag geopend voor particulieren van 08.00 tot 17.00
op zaterdag van 09.00 t/m 17.00
ze zijn te vinden aan de Koedijk 9a in Giethmen
www.palmexpert.nl