Heb hem verleden week donderdag nog eens een paar uurtjes laten luchten en ziet er echt mooi donkergroen uit,had het niet verwacht.
Is raar om nog eens groen te zien deze tijd van et jaar,hoop dat het zo blijft (denk van wel)
Het was in het begin een beetje zoeken om de juiste tijden in te stellen van de lichtslang maar werkt perfect.Heb eerst rond de veren 2 vliesdoeken gewikkeld,dan een lichtslang een 7 tal keer redelijk los rond de stam en een 3 tal keer los rond het vliesdoek,en daarboven dan nog eens een vliesdoek om niet al te veel warmte te verliezen,dus in totaal 3 van die vliesdoeken die ik in de Aldi gekocht had.Heb ook een omkadering gemaakt die er nu toch al van in Oktober staat,(sommigen vroegen of ik dan al bezig was met de kerststal)

Rond de omkadering bubbelfolie en daarboven nog een platsiek zeil zodat alles droog blijft,tot nu toe niets van vocht waar te nemen,als ik hem nog eens lucht zal ik een fotoke plaatsen

Dacht eerst dat het blauwe zeil niet goed zou zijn ivm licht maar het tegendeel is waar,vind zelfs dat een paar veren wat bijgegroeid zijn...

- Phoenix nog in zijn winterjasje :)
- DSC_0020 (855 x 1277).jpg (288.88 KiB) 3968 keer bekeken