Gr. Jozef
![]() | 604 bedankjes |
![]() | 460 bedankjes |
![]() | 88 bedankjes |
![]() | 349 bedankjes |
Gouden HandPalm schreef:Je moet toch af en toe naar de schuur lopen voor bier. En ook je vrouw wil de keuken wel eens uit.
![]() | 857 bedankjes |
Gouden HandPalm schreef:Je moet toch af en toe naar de schuur lopen voor bier. En ook je vrouw wil de keuken wel eens uit. Er zit niks anders op dan een paar bladeren weg te knippen.
Verplaatsen is geen optie. Ook is hij juist zo mooi door de warmte uitstraling van de muur. Dat scheelt een slok op een borrel bij zijn overleving.
Dennis_S schreef:Schitterend inderdaad! Wat ik niet snap is dat de plant ondanks de koude al drie bladeren heeft gemaakt lees ik. Heeft ie bladeren in het 'hokje' gemaakt of is alles sinds vier weken geleden uitgekomen? Ik bedoel, dan zou die al zo hard groeien bij om en nabij tien graden en nachttemperaturen nabij het vriespunt. Want heel veel warmer is het niet geweest in maart. Of is het de zonnewarmte voor de muur? Ik ben benieuwd of die 50 cm er dit jaar bijkomt!
![]() | 460 bedankjes |
![]() | 38 bedankjes |
![]() | 57 bedankjes |
Exotic Life schreef:
Mijn exemplaar heeft ondertussen al zo'n 2 meter stam schat ik en aan het eind van het seizoen loop je nog steeds niet onder de bladeren door.
![]() | 460 bedankjes |
Keer terug naar Winterharde en niet-winterharde palmbomen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 6 gasten